tiistai 20. maaliskuuta 2012

Me elämme viimeistä kesää

Helou!

En ookkaan postannu pitkään aikaan, ku on ollu vähän inspiksen puute. Innostuin kuitenkin postaamaan, kun kuulin et mun hyvä kaveri on kans tehny blogin - ainii mulki on blogi:D Täs on tapahtunu vähän kaikkee elämänmuutoksii kans, mut ei siit sen enempää. Huomen on vikat ylppärit ja sit perjantaina bilettää oikeen kunnolla sen kunniaks! ..tosin sit alkaa pääsykokeisiin lukeminen. Joitain kuvii on matkan varrelta kertyny.. 


Muistin yhes vaihees et mul on tekoturkki, olin ihan unohtanu.. Jotenkin en vaan saa sitä ikinä heitettyy niskaan. Ja nyt ku kevät tulee ei enää oikeen ehikkään. On kyl tosi lämmin takki.

Olin hoitaa Oscar-nimistä kissaa yhen viikonlopun, on se söpö:)

Me saatiin Ipad ja oon todennu sen tosi hyödylliseks. Siit voi kattoo tv:tä ja pelaa kaikkii pelei isol ruudul, jee!


Ostin Cosmon ruotsiks, tulee hyvää harjotusta. En kyl tiiä et kuinka hyödyllist sanastoo tost oppii esim. ylppäreit varten..

Mun asu parin viikon takaa sovituskopist.. Tota paitaa on tullu käytettyy aika harvoin, en osaa yhdistää sitä oikeen mihinkään. 

Täs ois mun pääsykoekirjoist kuvaa.. Haen siis ruotsinkieliseen yliopistoon.. Tost voiki ehk arvata et minne:D eli siis 4 kirjaa huhhuh..

Ihme asento mul, mut joo.. Kokeilin kauluspaitaa yks päivä, jotenki kyl tykkäsin.. Tulee reipas olo, ku on kauluspaita en tiiä miks:D

Tällä värjätti just eilen mun hiukset.. Oon käyttäny tätä samaa värii nyt muutaman kerran. Toimii hyvin, voin suositella. 

Mun lempiruoka eli caesar-salaatti surinami-suikaleilla. Joo näyttää oudolt mut tosi hyvää. Surinami on siis ravunmakuseks muokattu kala. Mun herkkuu..


Mun kynsilakat ihanas kasassa:D

Pitää kyl alkaa postailla useemmin, tää on vähän jääny. Yritän nyt kuvailla paljon, et on jotain mist kertoo..

2 kommenttia:

Reetta kirjoitti...

Ihanaa uus postaus. Mä en taida ehtiä seban tunnille, muutto hoppia yritän tulla ensviikolla pus pus! :)

Rebecca kirjoitti...

Kiitti:D ai harmi.. nähää sit ens viikol:)