torstai 29. maaliskuuta 2012

Me myself and I


Ajattelin et ois kiva kertoo et kuka täällä oikeen kirjottelee vähän tarkemmin. Se ei tuu kovin hyvin esille nois ihan normi-postauksis. Oon siis 18-vuotias abi, joka pääsee tänä keväänä ylioppilaaks.. Sit aion hakea yliopistoon ja koko kevät pitäis nyt lukea pääsykokeisiin. Mut onneks ainaki kirjotukset on ohi. Kaikkii tuloksii ei oo viel tullu mut ne meni sillee keskiverto-hyvin onneks.

                             

Mä harrastan täl hetkel show-tanssia. Se on siis tanssimuoto, jossa yhdistellään eri tanssilajeja niinku street ja baletti. Siinä tehään paljon piruetteja ja hyppyjä. Joka tunti tehään lihaskuntoo, venyttelyy ja tanssisarjaa. Oon harrastanu tän hetkises tanssipaikas nyt kolme vuotta enkä oo ajatellu lopettaa kyl pitkään aikaan. Sen lisäks oon harrastanu tosi paljon kaikkee, niinku esim huilunsoittoo 5 vuotta ja teatterii 4 vuotta. Kaikki on ollu enimmäkseen luovia harrastuksia.
                                       

Oon ollu neljäs eri koulus ja vaihoin ala-asteen jälkeen ja sit yläasteel 8.luokal. Ja tietysti lukio oli ihan uus paikka. Mulle tärkeitä asioita on perhe, kaverit ja koti. Ihmisis pidän ystävällisyydestä ja avoimuudesta. En tykkää hirveesti sulkeutuneista ja ujoista ihmisistä, vaik eihän niissä mitään vikaa sinänsä oo. Mut oon ite aika sosiaalinen, niin tuun siks paremmin toimeen puheliaiden ihmisten kanssa. Muoti ja tyyli ja ulkonäkö on aina kiinnostanut mua, mut en silti pidä niitä kaikkein tärkeimpänä asiana.




                                                                   Questions?


                                                                 Kuvat: Google


2 kommenttia:

ella kirjoitti...

Hei sulla on mukavan oloinen blogi=) kivaa tekstiä. Toivottavasti sun kirjoitukset ja pääsykokeet menee hyvin:) Tsemppiä!

Käy kurkkaamassa mun kirjotuksia jos kiinnostaa, alottelin vähän aika sitten uuden blogin kun olin tyytymätön vanhaan. http://lifeasiknowitelmo.blogspot.com/

Rebecca kirjoitti...

Kiitos paljon! :)