keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Stories of my life

Heips! 

Olin tänää ajelee mun enon kaa yhel autolla, jota saan alkaa välil käyttämään. Piti opetella uudessa autossa kaikki uusiks. Siks ajeltiinkin lähinnä rauhallisilla teillä. Luin myös muutaman tunnin pääsykokeisiin. En voinu mennä treeneihin, koska reväytin eilen yhen lihaksen tanssis:/ Tai en oikee tiiä mikä siin on, ku käveleminenki jo sattuu. Mut toivottavasti se paranee nopee. 


Huomen vaan luen ja nään kavereit. Tanssin jätän varmaa välii, just ton revähdyksen takii. Pe sama juttu. Lauantaiaamuna kasilta lähetään yhelle jokavuotiselle reissulle yhteen urheilukeskukseen. Sinne tulee mun kaveri ja sen perhe ja meen niiden kyydillä. Tulee kivaa:) ..vaik toi herätys onki mulle aika aikanen, ku jo seiskalt pitäis herää ja viel lauantaina.. Me ollaan siel vaa la-su yö, joten enköhän jaksa.


Sillee mun elämä on kyl täl hetkel aika rentoo, vaik onki kaikkii pääsykokeit tulossa. Ei oo kuitenkaan töitä tai kouluu ja on aikaa myös muulle. Tai sit luen vaa liian vähän:D



Löysin ginast tällasen pitsitopin kesäks ja mietin et kumpi väri.. ei oo kyl varmaa vaikee arvata et kumpaan päädyin:D






 


Mun sänky<3 Tykkään niiiiin paljon tost päiväpeitost, vaik yleensä kyllästyn nopeesti kaikkee..



Joo lakkasin kynnet.. en kyl tiiä tost värist, mut vaihtelu virkistää.





<3
Rebe

2 kommenttia:

Suklainen kirjoitti...

Sulla on kiva tyyli ja ihana tää blogi :)

Rebecca kirjoitti...

Kiitos:))